teuntur dizaina blogs

Paviršība jaunajā Rīga LIVE logo ?!

Posted on: Oktobris 2, 2009


Vakar publikai tika prezentēta jauna Rīgas tūrisma zīmola koncepcija ” LIVE RĪGA”, kuras sastāvā arī ir logo. Personīgi par šedevru to nevaru uzskatīt, jo ir 1000 šiem līdzīgu. par krāsām runājot, varbūt tas ir labi, ka izvēlētas konkrētās, jo vairumam ārzemnieku , kas ieradušies LV pirmo iespaidu atstāj AirBaltic kompānijas stils, līdz ar to šīs lietas varbūt viena otrai palīdzēs nākotnē. Bet man cilvēkam ar augstāko izglītību grafiskajā dizainā un pieredzi šajā jomā nepieņemami liekas šī lieta, ( skat attēlā )..

screen-capture-2

screen-capture-24

Pat pirmajā kursā studentam augstskolā iesniedzot šādu logo, tas tiktu atmests atpakaļ, jo uz aci ir redzams, tas, ka logotipā vārdi LIVE un Rīga nav izlīdzināti pēc kreisās malas un LIVE atrodas mazliet vairāk pa labi kā Rīga. Varētu domāt , ka tā jābūt bet teksts nav izlīdzināts ne centrēti ne pēc labās malas, citi varianti nepastāv vispār kompozīcijā. Man kauns ka LV galvaspilsēta prezentē šādu logotipu, ko ieraugot jebkurš cilvēks , kas mācijies kaut minimāli mākslu sapratīs , ka tas ir FAIL

ps.. ja kas – zīmola izstrāde maksāja 100 00 00 LS nezinu kādi pasākumi tajā būs iekļauti.

Advertisements

15 Atbildes to "Paviršība jaunajā Rīga LIVE logo ?!"

ps un LIVE izskatās vienkārši uzrakstīts ar fonta defoltajiem setingiem, jo E atrodas vizuāli par tālu no V.. normāli butu , ka mazliet pa kreisi jāpabīda E

😀 unikāli, bet fakts.
Bet, ja godīgi, tad man nav ko teikt par šito. Ja tas ir brends par 100 000, tad man slikti metās par to, ko var atļauties iesniegt piedāvājumā – tas ir ĀRPRĀTS. Nē, tas ir VĀJPRĀTS.

Uz paģirainu aci šķiet, ka burti ir centrēti viens virs otra. Tas ir L ar R, I ar Ī u.t.t.

Neiztur kritiku jo logo versijā Work RIGA… tas nu nedarbojas.. K ir vispār pa labi sazinkur…

Nu breds ir nav tas pats , kas logo, logo ir brenda sastāvdaļa. Nu logo varbūt augstā līmenī maksā izveidot nu 1000-2000ls … par brenda koncepcijujau tā ir cita lieta, to jau nezinam kas tajāmiljonā būs par pasākumiem.. jo brends jau ir tas kā piemēram tev pasmaida Rīgas mērs arī šinī gadijumā..

Nu logo varbūt augstā līmenī maksā izveidot nu 1000-2000ls – gtfo, pārspīlēta summa.

Nu es pieņemu kadu uber komaniju ka piemēru… pats arzemniekiem esmu veidojis pa 200-300ls .. tā arī Eiropā maksā vidēji…

centrēts vai necentrēts, izlīdzināts vai neizlīdzināts – b… bet tas ir kaut kas pervers.
Brends ir tad, ka tu ieraugi un tev pirmai asociācijai vajadzētu būt par Rīgu, bet te pekšņi AirBaltic taxi … kad tu ieraugi, tad tev citi brendi nenāk prātā, nevis vēl kaudz logo, kas ir teksti kvadrataina kastītē.

Es taa nedomaaju. Tas ir totaals latvietisms, ka viss jaaliidzina peec lineala. “R” kreisaa puse ir krietni smagaaka tar labo, tapat kaa “L”. Noliidzinot peec kreisaas malas, tuksums starp L un I butu dizasters, un burti neizskatiitos novietoti tiesi viens virs otra

Nu ar latviestismu nav tur nekada sakara, jo ir savi noteikumi dizaina pasaule..

Pati biju klāt prezentācijā un man savukārt likās, ka tas ir tikai uzmetums.

ceram ka tā bet uzmetumus parasti neprezentē kā logotipus.. ceru ka būs kkas labāk finālā

Nav nekādu noteikumu dizaina pasaulē, dēls. Tādi ir priekš pirmā kursa pirmā semestra studentiem.

greizi gan izteicies

Vispār labi pamanītas lietas. Un daži komentētāji te nez kapēc lieto kautkādu terminu latvietisms un uzsver ka LV sanāk visi ir muļķi ?

Komentēšana ir slēgta.

Patreiz izdevīgi

Optiskais internets

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 5 other followers

%d bloggers like this: